weer terug in Nederland

27 mei 2013 - Rotterdam, Nederland

Wat een heerlijk weekje was dat! Heerlijk weer, een paar dagen 19 graden, een paar dagen wat frisser, maar toch met een zonnetje en slechts 1 dag met een paar kleine buitjes. Dat hadden we zeker niet verwacht / gehoopt.

We hebben veel gezien, de prachtige natuur, de fjorden, watervallen, sneeuw, nog bevroren meren. Leuke mensen ontmoet. Aan boord ook veel mensen met een beperking: fantastisch dat zij ook kunnen genieten van een cruise, ondersteund door verzorgers / tilliften e.d. Er worden speciale zorgarrangementen aangeboden. Dit houden we uiteraard in ons achterhoofd, is weer wat anders als een Rijnreisje.

Verder ook genoten van alle verwennerij, handdoeken die opgeruimd worden, bed lekker opgemaakt (ze zeggen dat de cabinstewards onder je bed liggen: ze springen direct onder je bed vandaan als je de hut verlaat), een welterusten wens met chocolaatjes op je bed met een creatie van handdoeken (allerlei dieren worden hier van gemaakt), de maaltijden. Kortom, dat zal weer tegenvallen hier. Maar dan is het des te leuker om al weer te denken aan een volgende reis!

1. Joop en Trudi:
    27 mei 2013
    Duidelijk dat jullie genoten hebben van je reisje naar het noorden. We maken gelijk van de gelegenheid gebruik, Karin, om je te feliciteren met je verjaardag, nog vele goede en gezonde jaren samen met Henk en lieve groeten van ons, Trudi en Joop van Rijswoud.
  2. Ellen:
    28 mei 2013
    Leuk allemaal, hoop dat Henk nu ook beestjes gaat vouwen voor je mam! En zo'n vent onder mijn bed, wil ik ook wel.
  3. Elvire en Feike:
    29 mei 2013
    Wat een leuk verhaar weer, en wat een mooie reis. Ook altijd leuk dat jullie er veel foto's bij zetten.
    Karin, had jij die blauwe jurk van Maxima geleend? En leuk dat Henk zich als "heer" had vermomd.