Weer een rot dag uit ons leven

28 november 2011 - Marlborough Sounds, Nieuw-Zeeland

Nadat we van de goudgele stranden waren vertrokken zijn we aangekomen in Havelock richting Marlborough Sounds ,het is hier zo erg dat onze volgende bestemming bijna alleen per watertaxi na 45 minuten te bereiken is
Bij aankomst had de eigenaar zeker straf want hij moest onze tassen naar boven brengen, en als die wist hoeveel karin al verzameld heeft aan schelpen en zand, had hij een andere straf uitgekozen.
Het is zo erg dat de lodge waar we verblijven niet eens een sleutel heeft, wel douche en toilet.
Er is hier geen restaurant maar je kan wel een Pizza bestellen die de eigenaar dan voor je bakt, net als het brood, 's Avonds moesten we in een hot Pool gaan zitten met uitzicht over de fjorden en dan denken we met medelijden aan de mensen die moeten werken, sommigen hoog in de ijzige kou op een steiger.
Je kan hier Moutain bikes huren of een bootje om te vissen maar wij gaan straks kayakken en zwemmen en met de eigenaar vanmiddag naar een mosselboerderij. Die worden daarna dan gezamenlijk gegeten.
Voor het eten kan je ook gewoon naar het strandje lopen en green lipped Mussels of oesters oprapen voor niks, dus gratis! Het is wel stil hier je hoort alleen de golven kabbelen en de vogels zingen.
Nu we gaan weer verder met ons vervelen, heb medelijden met ons.
groeten,
Henk en Karin

1. Elly:
    29 november 2011
    o, jongens wat een narigheid wie wil dat nou.
    en vooral romantische, heerlijk jullie komen toch wel terug he???
  2. Ellen:
    29 november 2011
    Ik dacht dat het zo wie zo al een straf was om met mam op vakantie te moeten, maar je slaat je er kranig doorheen zie ik. Kom maar gauw terug, dan kunnen jullie al die ellende gauw achter je laten.
  3. Mary:
    29 november 2011
    Wat vervelend allemaal, wij gaan maar gewoon door met ons ding doen, en "lijden" met jullie mee

x Mary
  4. Fredy:
    30 november 2011
    Hey, wat naar nu. Maar vergeet niet om het vliegtuig terug te nemen. We zouden jullie anders erg missen
    groetjes