rehab

31 augustus 2013 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

We hebben in het Grand Teton Park een tocht op de Snake rivier gemaakt in een rubber vlot. Klinkt heel gewaagd, maar zelfs met een rollator krijgen ze je nog aan boord! Maar de tocht was prachtig. Er waren 2 mannen aan boord die behoorlijke accessoires hadden in de vorm van neusringen, tattoos e.d. De ene man had hele bijzondere tattoos, dus ik zei tegen hem dat hij bijzondere tattoos had. Hij bedankte me uitbundig en begon uit te leggen wat de diepere betekenis was van iedere tattoo. Ook zijn borst werd bloot gemaakt,want daar had hij nog een tattoo van zijn moeder. Ik werd een beetje benauwd, want ik had wel het idee: waar stopt dit? Straks heeft hij op zijn achterwerk ook nog een tattoo van een leuk konijntje!

Gisteren zijn we doorgegaan voor de reis naar Utah, via Idaho. Idaho is een echte boerenstaat: veel korenvelden en aardappels. In de supermarkt kochten we ook nog wat wijn, maar dat werd een feest aan de kassa. De kassière vroeg luid of ze afgelost kon worden: Alcohol! Wat bleek, ze was nog geen 19 en mocht zelfs geen wijn afrekenen. Ik voelde me zelf al staan als alcoholgebruiker en dacht: nog even en ze komen met een rehab adres op de proppen. Ook mijn geboortedatum moest nog ingevoerd worden om later nog aan te kunnen tonen dat ik wel de juiste leeftijd had! In een land als de USA kan je soms makkelijker aan een geweer komen dan een flesje wijn kopen!

Vandaag 2e etappe en we zijn inmiddels in Utah: Salt Lake City beland. Morgenochtend gaan we naar de Mormonen Tabernakel om het beroemde koor (360 leden) te horen: stichtelijk he? Daarna gaan we door naar Capitol Reef National Park. Laatste week al weer. Jammer hoor, want er is nog genoeg te zien voor een jaar,

groetjes van Henk en Karin

1. Ger:
    1 september 2013
    Dat het konijntje maar niet in z,n holletje kruipt...Heb je al van die koetsjes met nummerplaat zien rijden? Ik hoorde dat die lui mooie Quilts maken. Plunjezak is ingepakt en we gaan vanavond bij neef Jos slapen. Het vliegtuig vertrekt maandag 3 uur eerder.
    Groeten