Reacties
Reacties 451 - 486 van 486
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Agnes | Ha lieve Henk en Karin, Jullie zullen wel moe zijn… | 23 apr. '09 |
| Ger | Onvoorstelbaar deze foto. Grandioos, wat een omgeving. | 8 sep. '08 |
| Ger | Hier kan mijn Ellen niet tegen. Ger | 8 sep. '08 |
| Olga Heijkoop | Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt en zo… | 3 sep. '08 |
| hans | wat een lekker leven hebben toch! maar wel veel kleren… | 29 aug. '08 |
| Marjo | So, back to the normal routine, that will be difficult… | 18 aug. '08 |
| Ger | Zo te zien was het wel nodig om de strandbedden naar… | 17 aug. '08 |
| Joop en Trudi | Zo, gelukkig gezond weer thuis, hopen we. Hardstikke… | 16 aug. '08 |
| Olga Heijkoop | Fijn dat jullie weer gewoon thuis zijn het is jammer… | 16 aug. '08 |
| Ben&Jos | Pronto; Na onze twee weken in Italië zijn we weer… | 14 aug. '08 |
| Frans van Es | Hallo Henk en Karin Mocht je tijdens het snorkelen… | 13 aug. '08 |
| Hans en Helma | he hallo wij zijn net terug van onze vakantie hebben… | 12 aug. '08 |
| Joop en Trudi | Nog veel plezier de komende tijd.Henk, kijk dan toch… | 12 aug. '08 |
| Olga Heijkoop | Zucht... wanneer komen jullie nou naar huis dan kunnen… | 12 aug. '08 |
| L4 en F | Hoi Kaakie en Henk, We zoeken ons rot naar de afmeld-knop… | 11 aug. '08 |
| Marianne en Hellen | Geniet maar lekker we horen graag alles straks en… | 10 aug. '08 |
| Fredy | Hoi, maak maar veel foto's dan kunnen Ruud en… | 10 aug. '08 |
| Joop en Trudi | Hallo, globetrotters.!!! Door een defecte computer… | 10 aug. '08 |
| Mary | wat klinkt dat heerlijk allemaal, geniet ermaar van | 9 aug. '08 |
| Olga Heijkoop | Wat een verhalen allemaal erg leuk hoor jullie zouden… | 8 aug. '08 |
| elly hausler | Overweldigend wat jullie allemaal beleven om inderdaad… | 7 aug. '08 |
| Mary | Geweldig, wat een leuke ervaringen jullie maken ook… | 7 aug. '08 |
| L4 en F | Jullie schrijven nu wel zo enthousiast, maar het lijkt… | 7 aug. '08 |
| Ger | Ik kan er niet meer tegen, wij zitten hier in een… | 7 aug. '08 |
| deerdre malais | hoi Karin en Henk, Geweldige verhalen!! En leuk al… | 7 aug. '08 |
| Ger | Rot toch weer allemaal. We genieten toch stiekum een… | 30 jul. '08 |
| Marianne en Hellen | Geweldig, onze herinneringen komen weer helemaal boven.… | 30 jul. '08 |
| Raymond Zachariasse | Ik sluit aan bij Paul :) | 27 jul. '08 |
| Marjo | Enjoy your travels, and looking forward to keeping… | 24 jul. '08 |
| elly hausler | We zijn heel benieuwd naar jullie avontuur ga er lekker… | 14 jul. '08 |
| Fredy | Hoi, we gaan jullie volgen op jullie reis, geniet… | 14 jul. '08 |
| Agnes | Een hele fijne vakantie, en wat zien jullie er weer… | 14 jul. '08 |
| Frans van Es | Henk en Karin Ik hoop dat jullie intens genieten want… | 13 jul. '08 |
| paul pennewaard | wil graag jullie koffers dragen------op de plaats… | 13 jul. '08 |
| Ger | Ik volg jullie uiteraard ook, knarsetandend weliswaar… | 13 jul. '08 |
| anja | geniet er maar lekker van ,ik ga jullie met plezier… | 13 jul. '08 |

- Trudy en Ferry Jeursen: leuk reisverslag en foto's.…
- Karin: Goed plan!
- Ria Caro: Ja met koffie. Ik trakteer!
- Karin: Jazeker, het is allemaal…
- Karin: Dank je!
Alle reacties »