zeebenen

9 augustus 2008 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Beste mensen,

We zijn aangekomen in Bonaire en eindelijk een beetje onze Galapagos zeebenen kwijt. De zee daar was een aantal dagen behoorlijk "choppy", dat betekent dus bonken, rollen, draaien. Henk is 2 nachten zeeziek geweest, maar heeft toen wel een innige relatie opgebouwd met de wc pot. Bij mij hebben de anti-zeeziekte pleisters goed geholpen, maar je wordt wel bont en blauw van het aanbotsen tegen allerlei objecten die " oversteken" .

Maar nu Bonaire: we hebben een kamer (Grand Suite) aan het strand, heerlijk weer (wel even wennen want het is een stuk warmer als in de Galapagos), zonsondergang, snorkelen, helemaal het einde. Vandaag voor het eerst uitgeslapen (8.00 uur) en dat is ook wel lekker. Ontbijtje, sapje, krantje (wordt hier lokaal gedrukt) en dan gaan we zo even naar het strand, beetje kleuren, want we geven nu nog licht.

Bij aankomst wilde ik mijn koffer verplaatsen, maar werd gelijk door een Antilliaan aangesproken: " je mag helemaal niets doen joh, je hebt vakantie toch .........." Kijk: dat nemen we natuurlijk ter harte!

Groetjes van

Henk en Karin

1. Mary:
    9 augustus 2008
    wat klinkt dat heerlijk allemaal, geniet ermaar van
  2. Joop en Trudi:
    10 augustus 2008
    Hallo, globetrotters.!!! Door een defecte computer ( inmiddels heb ik een nieuwe) kon ik jullie verhalen niet eerder lezen. We genieten ervan en hopen dat ook jullie blijven genieten in goede gezondheid.
    Liefs en toi, toi, toi !!!!!
  3. Fredy:
    10 augustus 2008
    Hoi, maak maar veel foto's dan kunnen Ruud en ik zien hoeveel het veranderd is sinds we er waren(de vorige eeuw. Ik weet wel dat het toen lekker rustig was en mooie natuur, hopelijk is daar niet veel aan veranderd,
    geniet van jullie rust en kleur lekker bij,
    Ruud en Fredy
  4. Marianne en Hellen:
    10 augustus 2008
    Geniet maar lekker we horen graag alles straks en natuurlijk de foto's..........
    Lieve groet, M&H
  5. L4 en F:
    11 augustus 2008
    Hoi Kaakie en Henk,
    We zoeken ons rot naar de afmeld-knop voor dit reisblog want we worden niet goed van al die rottigheid.
    Groetjes van E+F