Middellandse zee

8 oktober 2009 - Amsterdam, Nederland

beste mensen,
Hier en mailtje ergens van de Middellandse Zee, tussen Korfoe en Kephallonia.Het weer is prachtig en we genieten van al het moois:  Venetië, Dubrovnik en vandaag Korfoe. We hebben mooie dingen gezien, kloosters, kerken, apotheken, stadsmuren, maar ook mooie stranden. De steden tot nu toe zijn erg verschillend. We gaan zelf op pad met een gids, meestal een plaatselijke taxichauffeur en vandaag hebben we zelf een autotje gehuurd. Morgenvroeg komen we aan in Argostoli en we zijn nu aan het kijken wat we morgen willen gaan doen.
We hebben een heerlijke hut met balkon, dus het is ook geen straf om hier je ontbijtje te nuttigen. Verder is de service als vanouds geweldig, handdoeken leuk gevouwen, rommel opgeruimd (alhoewel dat bij mij natuurlijk eigenlijk niet van toepassing is). We houden het dus wel uit.
Na Kephallonia gaan we naar Santorini, daar hebben we via internet ook al een autotje gehuurd. De Amerikanen aan boord vinden dat maar eng, smalle wegen, schakelen en zo. Die gaan liever met een groepstour op pad.

Groeten  van Henk en Karin

1. Olga Heijkoop:
    8 oktober 2009
    Het klinkt heerlijk we wensen jullie weer een hele fijne vacantie lekker genieten en zoals van ouds kijken wij over jullie schouder mee met jullie fantastische avonturen Veel liefs en groetjes van ons allemaal xxx Olga
  2. Joop en Trudi:
    8 oktober 2009
    Weer erg leuk om van jullie iets te horen over kilometers afstand.
    Geniet ervan: wij genieten weer van jullie reisverslag.
    Lieve groeten!!!!!
  3. Marga:
    Hi
    Zo jullie genieten weer zeg,groot gelijk,nog heel veel plezier.
  4. Agnes:
    9 oktober 2009
    Wat een leuke reis is het zeg. Ik heb even gekeken op google maps hoe jullie varen, maar wat gaan jullie nog een eind naar het oosten, tot bijna naar Turkije. En zo'n lekker weer, fantastisch zeg.
    Nog heel veel plezier en veel liefs vanuit het Westland.
  5. Fredy:
    9 oktober 2009
    Hoi, wat een geweldige reis lijkt me het. Laat jullie je maar lekker verwennen en geniet er maar van.
    Groetjes ui Beaucour,
    Ruud en Fredy
  6. elly hausler:
    10 oktober 2009
    Hoi Karin en Henk
    Lekker genieten jullie 2tjes .Ik was jullie al kwijt
    had een paar maal gebeld maar dit is het betere werk
    geweldig de foto`s voor mij ook herinneringen Turkije
    met de mooie moskeën
    heerlijk ,nog heel veel plezier .
    groetjes Elly
  7. Raymond Zachariasse:
    12 oktober 2009
    Ik ben weer jaloers :)
  8. Helmy Borsboom:
    13 oktober 2009
    Hallo Karin en Henk, leuk om op afstand mee te genieten van jullie cruise, klinkt fantastisch, vooral dat opruimen, jammer dat die mensen in jouw hut niets te ruimen hebben. We wensen jullie verder nog een fijne reis met veel mooi weer,
    groetjes
    Helmy en Ad