maanlanding

22 januari 2013 - Lanzarote, Spanje

Hallo luitjes,

Weer tijd voor een reisverhaal: we gnieten van een weekje zonin Lanzarote. De temperatuur schommelt rond  de 20 graden, wel met een goed windje, maar het is heerlijk om nar buiten te gaan in t-shirt en bermuda. Geen sjaals, wanten, mutsen, maillots en al die ongein. Lanzarote is een apart eiland, vulkanisch, vandaar het gevoel dat we op de maan geland zijn. We verblijven in een ienie-mienie dorpje El Golfo, aan de westkust van het eiland. Het hotel ligt aan zee en de golven zijn hier spectaculair. Niet echt om in te zwemmen, maar prachtig om foto's te maken. Dichtbij ligt een groene lagune, ook erg mooi om te zien. Verder veel lavatunnels. Een grote ondergrondse tunnel hebben we bezocht. Het eiland is niet zo groot, dus in een week goed te doen. 's Avonds lekker verse vis (of anders geit!) en ze hebben ook lekkere wijntjes. Vandaag gaan we het grote vulkaangebied bezoeken. Nu lekker op het balkon in het zonnetje. 's Avonds koelt het wel af, maar toch goed te doen We slurpen de zon naar binnen en denken aan jullie. Als we zondag terug komen misschien een E......... tocht??????

groetjes uit Lanzarote van Henk en Karin

1. Agnes:
    22 januari 2013
    Klinkt lekker allemaal zeg. Geniet ervan. Hier is het nog steeds knudde weer.
    liefs Agnes
  2. Ellen:
    22 januari 2013
    Mam, je hebt je muts toch wel bij je? En vergeet die E tocht maar hoor, het is hier weer bloedheet! Dus we zijn helemaal niet jaloers.
    Genieten he?
  3. Carla Boom-Hartman:
    22 januari 2013
    Geweldig hè Lanzarote. Jan en ik zijn destijds helemaal verliefd geworden op dat eiland. Sla de jameos del aque niet over, fantastisch. Geniet ervan.
    Groetjes Carla
  4. Joop en Trudi:
    22 januari 2013
    Geniet van dat schitterende eiland, althans, wij vonden het schitterend. We zaten in Costa Tequise, complex Tuscan aan de oostkust. Heerlijk gegeten en lekker langs de kust lopen scharrelen. We praten wel over 1999. Geniet er nog maar van want hier is het hartje winter met sneeuw, ijs en yzel, brrrrrr !!!
    Lieve groeten van ons.
  5. Helmy Borsboom:
    22 januari 2013
    fijn om te lezen dat jullie ervan genieten, laat het gewone volk hier maar ploeteren, geintje hoor, het is jullie van harte gegund.
    En neem wat zon voor ons mee in jullie koffer.
    groetjes Helmy en Ad
  6. Fredy:
    23 januari 2013
    Hallo, lekker genieten en graag wat warmte en zon mee terug nemen. Veel plezier!
  7. Flip en Annelies:
    24 januari 2013
    Karin en Henk, wij ontvangen jullie mail in Chiang Mai, Thailand, net terug van een workshop Thai cooking. Heerlijk en hot. Dit geldt ook voor het weer. Nog een goede reis en tot ziens in ons koude Holland.
    Flip en Annelies.