foto's en zo

18 mei 2014 - Plános, Griekenland

De laatste 2 dagen van onze vakantie zijn erg winderig geweest (niet onze darmen!) waardoor het helaas niet mogelijk was om een boottocht naar Shipwreck Bay te maken. Op de laatste dag probeerden we het nog een keer, helaas lieten veel toeristen het toen afweten en waren we de enigen die de tocht wilden maken. Ik had in de gids gezien dat je erg vroeg moest zijn, want dan was het heerlijk stil (dat klopt!) Uiteindelijk zijn we wel naar de blauwe grotten gegaan, ook prachtig!

Voor ons was de temperatuur nog steeds lekker, maar blijkbaar vonden een aantal notoire bruinbakkers het "koud".

Heerlijk geluncht bij taverna Amoudi: echt Griekse keuken, lekker wijntje, honden/katten aanwezig, prachtig strand voor de deur, dus "helemaal goud". Nu wel een enorme knoflook"kegel" van de Tzaziki. Zal wel over zijn voordat we weer aan het werk gaan. Jullie zijn in ieder geval gewaarschuwd.

Nu weer thuis, snel een paar foto's plaatsen, lekker de tuin in omdat het weer nu hier ook heerlijk is