Foto's

17 maart 2016 - Curaçao, Nederlandse Antillen

We zijn al weer 2 weken thuis, maar nog weinig tijd gehad om de foto's te selecteren. Hierbij dus! En we hopen dat jullie er een beetje zomergevoel van krijgen!

Op de laatste dag van de vakantie kreeg Henk nog een leuke ontmoeting met een leguaan, die langs de stoel en zijn armen omhoog klom. Dat hadden we niet aan zien komen! Later ging de leguaan nog een robbertje vechten met een andere leguaan en tot onze verbazing sprong 1 Antilliaan (echt een "grote jongen") op een stoel en een andere man rende snel een rondje om de tafel (meestal mijn gedrag als ik een spin zie!). Blijkbaar is niet iedereen even op z'n gemak met deze beesten.

Verder kregen we op Schiphol nog een verrassing, want blijkbaar is Curaçao een risicovlucht en je bagage wordt een aantal malen gecontroleerd. Ik werd er uit gehaald omdat ik zakjes zand en schelpen in mijn tas had (zoals gebruikelijk) en er moest zelfs een specialist Flora en Fauna opgeroepen worden omdat ik ook een paar aangespoelde stukjes koraal had meegenomen (waar ze in Curaçao tuinpaden mee maken). Gelukkig was het inderdaad versteend koraal, anders had ik een vette prent gekregen! Leuke hobby hé Henk?

Nu maar weer vooruit kijken naar een heerlijke zomer in Nederland, want een volgende trip is geboekt voor in de herfst, naar Cuba (na het orkaanseizoen).

1. Mary:
    3 april 2016
    Prachtige foto's jullie hebben weer veel gezien en meegemaakt!
  2. Fredy:
    4 april 2016
    Mooie foto's! Dat was weer genieten.