We zijn er bijna .....

28 augustus 2015 - Monster, Nederland

Heerlijk, morgen weer op vakantie. Ditmaal gaat de reis naar het westen van Canada: we starten in Vancouver (10 uur vliegen) en gaan maandag door naar Vancouver Island, voor mij echt een topper. Gematigd regenwoud, prachtige kusten, stranden met heel veel aangespoelde boomstammen, paarse en oranje zeesterren, zeeanemonen, beren, walvissen, zalmen, zeearenden en als je heel veel mazzel hebt zijn er zelfs wolven te zien (of bordjes waarop staat dat er wolven in het gebied zijn!) We gaan beren spotten op een Zodiac, snorkelen met zalmen, walvissen spotten. Het lijkt de eerste dagen behoorlijk nat te worden, na 3 maanden erg droog weer. Gelukkig ziet het er vanaf maandag weer goed uit. Maar ..... we zijn voorbereid: we hebben schattige regencapejes, dus als jullie foto's zien van met een paar oversized teletubbies ... dan zijn wij het! (donkerblauw = Karin, zwart = Henk). Beetje unisex, want dat hoort er op onze leeftijd bij (beetje ANWB gevoel, gelukkig geen caravans en een groepsreis). na Vancouver Island gaan we met de ferry de Inside Passage maken, een prachtige tocht langs de kust van Canada. Dan een klein stukje richting Alaska en dan naar de Provinciale en Nationale Parken. Met een beetje geluk kan je zelfs nog Noorderlicht zien (maar dat is wel zeldzaam in deze tijd van het jaar). In ieder geval hebben we er veel zin in en hopen dat jullie onze "avonturen" ook weer leuk vinden!

1. Fredy:
    28 augustus 2015
    Goede reis en veel plezier. Wij kijken nu al weer uit naar jullie verhalen :).
  2. Thijs en saskia:
    28 augustus 2015
    Nou opa en oma, jullie hebben er wel erg veel zin in! Zelfs op jullie "oppasdag" zijn jullie al met de vakantie bezig. Dat gaat allemaal van onze tijd af.;)
    Maar jullie kunnen het goedmaken: vergeet de cadeaus niet.
    Enne, natuurlijk ook heel veel plezier.
  3. Carla Boom:
    28 augustus 2015
    Een hele fijne vakantie gewenst met veel mooie momenten.
    Cees en ik kijken uit naar jullie leuke verhalen.
  4. Mary:
    29 augustus 2015
    Lieve Karin en Henk

Het wordt jullie vergeven hoor die Teletubbies outfit, als het maar weer leuke foto's en verhalen worden :)
    Geniet eran en vergeet niet een High Tea te doen op Vancouver eiland (die is heerlijk)