ballonvlucht

25 april 2009 - Ortahisar, Turkije

Vanochtend om 6 uur opgehaald voor de ballonvlucht. Er stegen totaal zo'n 25 ballonnen op, een magnifiek gezicht. In iedere ballon zo'n 20 personen, dus heel wat. De vlucht was perfect, net of je vlak bij de grond bleef. Op een gegeven moment door de wolken heen, ook heel bijzonder. Het zicht was wazig, maar desondanks prachtig. Natuurlijk ook een diploma gekregen, nog even op mijn cv verwerken! Landing ook prima, zelfs met wat hulp bovenop de aanhanger van de auto die de ballon weer op kwam halen. Nu lekker ontbeten en straks gaan we verder naar Ortahisar.

Gisteren nog in de hamam geweest: gescrubd (lees dun geschild) door een jonge vrouw uit Kirgizie (alleen russisch sprekend). Ze leek erg aardig, maar had de handen van een slager! Mijn hemel, als dit een relaxing massage is? Maar achteraf wel erg soepel allemaal. Dat was wel nodig na de fietstocht: Henk kan nog niet zitten!

Tot mails

Henk en Karin

1. Joop en Trudi:
    25 april 2009
    jullie mail kruiste onze mail, vandaar
    dus toch een beetje wee Henk en een heleboel wel samen!!!! Groeten !!!!
  2. Hans en Helma:
    25 april 2009
    Altijd al gedacht dat je een hoog vlieger was.
  3. Ben&Jos:
    25 april 2009
    Toch mooi dat we nog een lefgozer in de familie hebben. Wij blijven liever met beide benen op de grond. Moeten nu ook helaas op vakantie (zonder internet) dus tot over een week.
    Grt. B&J
  4. Frans van Es:
    26 april 2009
    Hallo Karin

Wil je wel een beetje uitkijken voor mijn 60 jarige vriend Henk Je laat hem zomaar kennis maken met de zwevende hemel plettert hem ook nog eens op een fiets en vervolgens wordt die gefileerd in een haman besef wel dat als je zo doorgaat hij aan vakantie toe is als thuis komt.

Henk heef veel sterkte daar met Karin om je heen en ik begin thans te geloven dat je er ook nog van geniet vuile massargist.
  5. L4 en F:
    27 april 2009
    Wat een dramaverhalen weer. Het lijkt wel een Griekse tragedie maar dan in Turkije. Blij dat wij lekker in Nederland zitten.
    Tip voor Henk's achterwerk: probeer ook eens de handen van zo'n tot masseuse omgeschoolde Russische kogelstootster (dit hebben we van horen zeggen, we zijn geen ervaringsdeskundigen).