weer bij de mensen!

24 januari 2015 - Fuerteventura, Spanje

Helaas was ik in mijn vorige mail wat te optimistisch en heb ik de afgelopen week grotendeels in de hotelkamer doorgebracht.Wel een voorraadje Spaans gif ingeslagen bij de Farmacia: de apotheekmevrouw doet waarschijnlijk binnenkort auditie voor Fuerteventura's got talent, maar lispelde nog wel tussen 2 liedjes door de gebruiksaanwijzing van de poeders die mij zouden helpen. Gelukkig maar, want 2 A-4tjes Spaanse tekst helpt niet echt als je je al niet toppie voelt! De poeders worden in Nederland waarschijnlijk alleen in het illegale veterinaire circuit verkocht, dus een echt paardenmiddel.Gelukkig nu wel weer koortsvrij en maak alleen nog het geluid van een teddybeer met een kapotte brom en er kraakt iemand voortdurend met een chipszak in mijn oor.

Het weer is redelijk, de dagen beginnen redelijk bewolkt, maar het trekt door de wind dan weer open, dus het balkon is een mooie optie. Helaas wordt het zwembad gerenoveerd, dus slijpen ze alle tegeltjes er uit.

Wel een paar autotochtjes over het eiland gemaakt en dat ziet er bijzonder uit: erg kaal, maar mooie stranden, prachtige blauwe zee en een mooi duingebied bij Corralejo. Vandaag voor het eerst weer een beetje gelopen en gelijk een plek gezien met tientallen eekhoorntjes met mooie gewaaierde staarten.

Hopelijk blijft Henk vrij van ziektekiemen (heeft in december zijn portie al gehad) en kunnen we de komende 5 dagen nog genieten van het eiland

groetjes Henk en Karin

1. Rein en Liane:
    24 januari 2015
    Jeetje Karin, dat is ook jammer van jullie vakantie...... Ik hoop echt voor jullie dat de zon blijft schijnen en jullie de komende dagen nog een beetje het vakantiegevoel opdoen.

Groetjes Rein & Liane
  2. Helmy Borsboom:
    24 januari 2015
    hallo Karin en Henk, wat een pech heb je toch, we hopen dat die medicijnen je nu heel snel weer beter maken zodat jullie toch nog wat kunnen genieten. Sterkte en beterschap hoor.
    groeten
    Helmy en ad
  3. Fredy:
    25 januari 2015
    Hoi, zo Karin dat is pech. Nu maar hopen dat het paardenmidel helpt en dat jullie de rest van de vakantie toch nog lekker kunnen genieten.
    Groeten uit het Dordtse!
  4. Chris en Elly:
    25 januari 2015
    Hoi, Karin en Henk is dat balen en dan zit je lekker op je balkon gaan ze tegels uit slijpen
    Maar de paardenmiddel doen nu zijn werk. Wij hopen dat het nu een lekkere week wordt en ook wat warmer hebben jullie wel verdient.groetjes Chris en Elly
  5. Bianca:
    26 januari 2015
    Dat zijn hardnekkige Westlandse ziektekiemen die je hebt meegesmokkeld! Hopelijk heb je nu echt je portie gehad en kan je nog even lekker genieten van je vakantie. En zet Henk nu ook hete thee voor je? Helpt vast ;-) !